Да дамінавання Насэра Аль-Атыі ў заліку пазадарожнікаў ралі “Шаўковы шлях-2019” ужо прывыклі і балельшчыкі, і журналісты. А ў грузавым заліку складваецца падобная сітуацыя-лідар каманды “МАЗ-СПОРТаўта” Сяргей Вязовіч на шостым этапе атрымаў чацвёртую перамогу і ўмацаваў сваё лідарства.
Пры гэтым сёння беларускі гоншчык нанёс удар па пазіцыях сапернікаў як раз у стылі Аль-Атыі – Вязовіч стартаваў першым, але гэта а ні не перашкодзіла яму апярэдзіць канкурэнтаў.
Яго асноўны сапернік апошніх дзён Андрэй Каргінаў зноў мяняў кола-прычынай стаў удар аб камень. Экіпаж справіўся з заменай усяго за пяць з паловай хвілін, але зараз адставанне гоншчыка “КАМАЗ-Майстар” ад беларускага спартсмена вырасла да 24 хвілін.
Зараз найбліжэйшым канкурэнтам Вязовіча З’яўляецца Антон Шыбалаў-сёння ён прайграў Сяргею ўсяго 27 секунд і па выніках этапу адстае на 16 з паловай хвілін.
Заўтра ў праграме ралі “Шаўковы шлях” этап без хуткаснага ўчастка. У гэты дзень караван тэхнікі удзельнікаў і арганізатараў ралі перасякае мяжу Манголіі і Кітая, каб працягнуць рух да наступнага бівуаку на тэрыторыі Кітая.
Сяргей Вязовiч пра раллi: «спецучастак прайшоў без праблем. Паглядзелі вынікі, накшталт як перамаглі ў грузавым заліку. Усе вырашылі секунды, Каргін мяняў кола, страціў час, з Шибаловым нас падзялілі дзясяткі секунд. Вельмі шчыльны вынік. У нас ледзь іншая праблема – пастаянна няправільна працуюць прыборы, учора настаялі, каб замянілі абодва прыбора, якія пастаянна некарэктна, на мой погляд, ўлоўліваюць перавышэнне хуткасці. Мы не можам ніяк даказаць, што не перавышалі. Пасля замены адзін з прыбораў адразу на старце не працаваў. Нават стартавую кропку не змог адзначыць, паказалі гэта суддзі. Паехалі з адным прыборам і ён застаўся з абмежаваннем 80 км / г, а мы ехалі 138 км / г і ён запісаў усе гэтыя перавышэння: 138, 137, 139. А другі прыбор запісаў перавышэнне 141 км / г пяць разоў. Не разумею, што гэта. Можа антэны. Прыборы паводзяць сябе некарэктна ».
больш тут