Кітайскі гігант інтэрнэт-гандлю Alibaba ўсталяваў у нядзелю новы рэкорд па аб’ёме продажаў у свой галоўны гандлёвы дзень у годзе, які атрымаў назву Дня халасцякоў.
За першыя 85 секунд распродажы кампанія зарабіла мільярд даляраў, а да канца першай гадзіны гэтага свята кансюмерызма працягласцю ў суткі даходы кампаніі дасягнулі амаль 10 мільярдаў.
Яшчэ за некалькі гадзін да канца акцыі Alibaba пабіла уласны рэкорд 2017 года, які складаў 25,3 млрд даляраў.
У агульнай складанасці пакупнікі выдаткавалі ў гэты дзень 30,8 млрд даляраў – на 27% больш, чым годам раней. У той жа час гэта самы нізкі гадавы прырост за ўсю гісторыю распродажаў Дня халасцякоў.
Што такое Дзень халасцякоў?
Кампанія Alibaba ў 2009 годзе вылучыла ідэю свята для людзей, якія не знаходзяцца ў шлюбе, як альтэрнатывы Дня ўсіх закаханых 14 лютага.
Зараз у гэты дзень праходзіць найбуйнейшы ў свеце распродаж ў інтэрнэце, які, па дадзеных агенцтва Bloomberg, прыносіць кампаніі прыбытак, які перавышае ў сукупнасці даходы ад продажаў у “Чорную пятніцу” і надыходзячы ўслед за ёй “Кіберпанядзелак”.
У шопінг-лісце распродажаў лічыцца каля 180 тыс. брэндаў, уключаючы тавары такіх вядучых тэхналагічных кампаній як Xaomi, Apple і Dyson.
У мінулым годзе Alibaba распаўсюдзіла распродажы і на заходнія рынкі, што неадкладна выклікала ўсплёск загрузак яе мабільнага прыкладання AliExpress ў ЗША і Вялікабрытаніі.
bbc.com