Шведская кампанія Saab завяршыла сярэднетэрміновую мадэрнізацыю дызель-Сцірлінг-электрычнай падводнай лодкі «Готланд» і паспяхова правяла яе хадавыя выпрабаванні. Паводле паведамлення кампаніі, дзякуючы дапрацоўкам карабель зможа праслужыць ў складзе ВМС Швецыі па меншай меры да 2025 года. У другой палове 2020 х гадоў падводныя лодкі тыпу «Готланд» у складзе флоту плануецца замяніць новымі дызель-электрычнымі падводнымі караблямі праекта A26.
Падводная лодка «Готланд» была пабудавана ў першай палове 1990-х гадоў і ўвайшла ў склад шведскага флоту ў 1996 годзе. Праз год флот папоўніўся яшчэ двума караблямі такога тыпу – «Уппланд» і «Халланд». Падводныя лодкі тыпу «Готланд» абсталяваныя двума дызельнымі рухавікамі і двума рухавікамі Стырлінга. Апошнія дазваляюць караблям практычна бясшумна перамяшчацца пад вадой і даўжэй знаходзіцца ў падводным становішчы ў параўнанні са звычайнымі дызель-электрычнымі субмарынамі.
Па базавым праектам падводнае водазмяшчэнне падлодак тыпу «Готланд» складае 1,6 тысячы тон пры даўжыні 60,4 і шырыні 6,2 метра. Караблі здольныя развіваць хуткасць да 11 вузлоў на паверхні і да 20 вузлоў у падводным становішчы. З дапамогай рухавікоў Стырлінга караблі мог перасоўвацца пад вадой з хуткасцю да 5 вузлоў. Падлодкі аснашчаны чатырма тарпеднымі апаратамі калібра 533 міліметра, двума – калібра 400 міліметраў і 48 знешнімі кантэйнерамі для марскіх мін з сістэмай іх пастаноўкі.