Магчымасць выбраць мову, на якой адлюстроўваецца інфармацыя інтэрфейсу, з’явілася на “Куфры” – найбуйнейшай пляцоўцы абвестак Беларусі – даўно. За апошні год колькасць тых, хто перайшоў на беларускую, павялічылася амаль у два разы.
Між іншым, штогод на “Куфар” заходзіць 2.7 мільёна ўнікальных наведвальнікаў – кожны чацвёрты карыстальнік байнета. 7.9% з іх абралі родную мову. За год колькасць беларускамоўных прыхільнікаў “Куфра” вырасла ўдвая. Найлепшыя паказчыкі сярод тых, хто аддае перавагу дэсктопнай версіі. Статыстыка ў дадатках на Android і iOS крыху горшая.
– Галоўнай прычынай таго, што на “Куфры” дадазена функцыя выбару мовы, стала жаданне зрабіць наш сервіс зручнейшым для кожнага беларуса. Гэтая функцыя была дада-дзена пасля таго, як мы пачалі атрымліваць такія запыты ад наведвальнікаў “Куфра”, – тлумачыць Таццяна Лемешава, Head of product “Куфра”. – Мы з павагай ставімся да моўнага выбару – кожны заслугоўвае магчымасць ужываць тую з дзяржаўных моваў, на якой яму зручней стасавацца. Спецыяльнай мэты прасоўваць і папулярызаваць беларускую мову ў нас не было, хоць мы прыхільна ставімся да яе выкарыстання і развіцця.
Трэба адзначыць, што “Куфар” – адзіны пакуль у Беларусі най-буйнейшы анлайн-маркетплэйс, які дае сваім карыстальнікам магчымасць выбраць беларускую мову ў інтэрфейсе.
Паводле СМІ.