Віртуоз Пьерпаола Піччалі зноў адраджае жаноцкасць і элегантнасць, пра якія ўсё ўжо паспелі забыцца, а таксама ўяўляе не менш эфектную альтэрнатыву гіпер-капялюшоў Сымона Порта Жакмюса.
Крэатыўнага дырэктара Valrntino Пьерпаола Піччалі складана збіць з выверанага шляху вар’яцтвам на леапарды, скураныя плашчы і ugly-красоўкі, якія часта вандруюць з паказу ў паказ, з адной моднай сталіцы ў іншую, сціраючы ўсе межы паміж брэндамі і іх самавызначэннем. Кожную калекцыю дызайнера можна назваць падобнай на папярэднюю і адначасова абсалютна рознай, але кожная б’е ў самыя сэрца адданых кліентаў дома. За гэты брэнд і любяць – прытрымліванне выразнай палітыцы, дакладнае ўяўленне аб сваёй музе і беражлівыя адносіны да ДНК Дома (адмова ад якога можа балюча ўдарыць па кліентам, як гэта здарылася з прыхільнікамі брэнда Celine).
Тэмай новага сезона Пьерпаола Піччалі абвясціў творчую свабоду. Сувязь з гэтым ён шукаў у творах мастакоў XX стагоддзя з невялікага каланіяльнага горада Вудсток побач з Нью-Ёркам. Паказ адкрыўся чарадой чорных вобразаў – даволі незвычайнае рашэнне для вясны і лета, якія, як правіла, ўслаўляюць кідкія і сакавітыя фарбы.
Для Пьерпаола Піччалі вугальны стаў сумай ўсе кветак, а значыць – самым яркім адценнем калекцыі.
У такіх манахромных ансамблях на першы план выходзіць ня палітра, а майстэрства гуляць з аб’ёмамі: Шмат’ярусная сукенка з пышнымі рукавамі-буфами, ахутвае, як шлейф парфумы, чорны смокінг з імправізаваным жабо з ірванага цюлю, міні-сукенкі, дэкараваныя пер’ем, і ансамблі з свабодных Блуза і шырокіх спадніц. Ад манахромных вобразаў дызайнер пераходзіць да помадно-ружовага і алому, які даўно стаў візітнай карткай брэнда, завяршаючы шоу маляўнічымі фантазійнымі прынтамі на сукенках, усыпаных матавымі бліскаўкамі, зіхатлівымі камянямі і пацеркамі.
http://www.marieclaire.ru/moda/samyie-jenstvennyie-platya-dlya-buduschego-sezona-v-kollektsii-valentino-ss-2019/